Beheerder of bestuurder

Leden beheer

Leden beheer

Eenvoudig toegankelijk en in een volledig overzicht informatie (beheer) van uw leden. 

Het systeem is onderverdeeld in algemene gegevens, adresgegevens, financiële gegevens (optioneel) en rol van iedere gebruiker binnen de applicatie. 

Vanuit het ledenoverzicht kunt u met 1 klik naar de activiteiten waarvoor een lid zich heeft aangemeld.

Financiële gegevens (optioneel)

Financiële gegevens (optioneel)

Er kan jaarlijks een contributiefactuur worden gegenereerd voor alle leden.
Het biedt een mogelijkheid om gebruik te maken van automatische incasso voor lidmaatschapsgelden.

Activiteit - Algemene informatie

Activiteit - Algemene informatie

Naam van de activiteit, datum, locatie, contactpersoon, toelichting, aanmeldingstype (leden, partners, introducees etc.), einde inschrijfdatum, etc.

Activiteit - Kosten

Activiteit - Kosten

Wanneer u een activiteit organiseert waarvoor kosten gelden bij deelname dan kunt u dit aangeven voor de betreffende activiteit. Op het moment dat een deelnemer zich aan gaat melden zijn deze kosten direct zichtbaar. 
Activiteit - Sub-activiteiten

Activiteit - Sub-activiteiten

Per activiteit kunt u ook onderliggende sub-activiteiten aanmaken. Wanneer u een keuzeprogramma voor leden heeft, kan ieder lid per sub-activiteit aangeven waar hij /zij zich voor wil aanmelden. Indien ook kosten gelden voor een subactiviteit dan worden ook deze duidelijk aan de deelnemer getoond. 
Activiteit - Deelnemers

Activiteit - Deelnemers

Per activiteit kunt u een overzicht genereren van alle deelnemers. In dit overzicht is direct te zien wat de status is per deelnemer (aangemeld, afgemeld of nog geen actie ondernomen). 

U als beheerder kunt de details bekijken van de aanmeldingen en eventueel aanpassingen invoeren wanneer nodig.

Er is een optie om gelijktijdig meerdere deelnemers aan te melden. 

Activiteit - deelnemers Export

Activiteit - deelnemers Export

 

Per activiteit kunt u een lijst met deelnemers exporteren naar Excel. Deze lijst kunt u dan gebruiken als presentielijst.

 

Activiteit - mailen

Activiteit - mailen

Er kan binnen Club Organizer gewerkt worden met verschillende templates voor mailingen. We onderscheiden bijvoorbeeld de aankondiging van een activiteit, uitnodiging voor een activiteit en de herinnering van een activiteit. 

Ook kunt ook heel eenvoudig alle deelnemers tegelijkertijd mailen. Dit kan heel handig zijn wanneer u nog een laatste aanpassing moet doorgeven met betrekking tot de vertrektijd.

Activiteit - facturen

Activiteit - facturen

Betreft het een activiteit waarvoor kosten gelden dan kunnen er automatisch facturen worden aangemaakt en verstuurd worden naar de deelnemers met de juiste persoonlijke gegevens op de factuur voor een sluitende financiële administratie. 
Activiteit - automatische incasso (optioneel)

Activiteit - automatische incasso (optioneel)

Het is het mogelijk (optioneel) om op basis van automatische incasso betalingen te laten uitvoeren. Vraag ons naar de mogelijkheden. 

Bekijk de mogelijkheden voor

Beheerder of bestuurder

Beheerder/ bestuurder

Bekijk hier de mogelijkheden voor u als beheerder of bestuurder.

Lees meer

Lid of gebruiker

Lid/ gebruiker

Bekijk hier de mogelijkheden voor u als lid of gebruiker.

Lees meer

Demo aanvragen

Wil u weten of Club Organizer de oplossing Is voor het beheer van leden of het proces rondom het beheer en de organisatie van activiteiten binnen uw organisatie?

Gratis demo aanvragen